Renault Clio a fost un succes neîntrerupt de la lansarea sa în 1990 – și 16 milioane de vehicule au fost vândute în întreaga lume până acum! A fost desemnată mașina preferată a Franței, a devenit un bestseller internațional și a câștigat două premii Mașina Anului în Europa. De cinci generații, este una dintre cele mai emblematice mașini de oraș de pe piață. Și acum s-a reinventat, devenind o ilustrare perfectă a curentului „Nouvelle Vague” al mărcii Renault, plin de cele mai recente descoperiri.
Noul său stil este și mai convingător și mai elegant, iar interiorul său șic și distins inaugurează un nou ciclu odată cu prima redare a noului limbaj de design al mărcii. Noul design frontal radiază vigoare, semnătura luminoasă a fost complet reînnoită și canalizează identitatea mărcii, iar noile linii armonioase, exacte și eficiente conferă noului Clio un caracter mai izbitor și îl fac un simbol de statut vibrant, cu o senzație mai emoțională.
Noul Clio și-a actualizat, de asemenea, tehnologia, incluzând, de exemplu, un tablou de bord digital pentru toate versiunile sale. Vine cu o gamă mai largă de sisteme de propulsie decât oricare alt vehicul din categoria sa, astfel încât fiecare să poată alege configurația care se potrivește cel mai bine nevoilor sale. Principalul său avantaj este motorul E-Tech Full Hybrid de 145 CP care combină plăcerea de a conduce cu economia de combustibil.
Noul Clio va fi disponibil în mai multe versiuni de echipare, inclusiv Esprit Alpine. Aspectul sportiv unic și elegant al acestuia din urmă adaugă intensitate unui vehicul care încapsulează tot ceea ce reprezintă Renaulution.
Fabrice Cambolive, CEO Renault Brand:
„Succesul lui Clio nu a fost niciodată pus la îndoială. Este cea mai vândută mașină franceză din istorie, cu aproape 16 milioane de exemplare livrate în întreaga lume. Acum, Noul Clio face un pas înainte cu noul său stil și cu o parte frontală și mai accentuată. Sub capotă, motorul E-Tech full hybrid promite o plăcere de conducere foarte economică: o putere de 145 CP și emisii de 93 de grame de CO2 pe kilometru. Este o tehnologie eficientă pentru a asigura tranziția energetică a clienților noștri în multe țări.”
Gilles Vidal, Design Vice-President, Renault:
“Clio ne-a cucerit de-a lungul generațiilor, răspunzând așteptărilor noastre, urmând tendințele și totuși rămânând mereu un Clio. A fost important pentru noi să fim fideli valorilor acestui model iconic. Astfel, am luat în considerare toate acestea, le-am transformat pentru ale înscrie în continuare în codurile timpului nostru și am introdus noul design Renault axat pe oameni și tehnologie. Noul Clio combină cu succes formele generoase și volumele cizelate cu linii foarte tehnice, structurate, precise și eficiente.”
Mai multe detalii în dosarul de presă.