În curând îl vei găsi doar la concesionarul Renault din Râmnicu Vâlcea – Flamicom (strada Barajului, nr.10)
Luca de Meo, CEO Renault Group despre Renault 5:
„Unele produse sunt pur și simplu magice. Nu e nevoie de discuții interminabile; toată lumea este de acord cu ce trebuie făcut. Și pur și simplu se face. Nu există inerție. Când o companie reînvie un model care a lăsat atât de multe amintiri extraordinare, imprimă și o cantitate imensă de afecțiune în proces. Acest lucru este întotdeauna promițător, deoarece și clienții îl pot recunoaște, ei pot vedea dragostea care s-a pus în crearea mașinii.”
Ce poate fi mai potrivit decât o emblemă pop pentru a duce mașinile electrice în mainstream-ul european?
Renault 5 a fost o mașină unică, renumită pentru designul său avangardist, versatilitate și consumul redus de combustibil. A înfruntat provocările vremurilor sale alături de milioane de familii: criza petrolieră, stilul de viață în schimbare sau apariția necesității unei a doua mașini. Rămânând fidel acestei moșteniri, Renault 5 E-Tech electric este un răspuns îndrăzneț la provocările societății și celor de mediu din zilele noastre – sobrietate energetică, sustenabilitate și o amprentă redusă de carbon.
Cu un design care câștigă inimi, caracteristici electrice și digitale create pentru a fi atât funcționale, cât și distractive, și cu un sistem circular de producție care este localizat în Franța și responsabil, Renault 5 E-Tech electric are tot ce îi trebuie pentru a deveni noua referință în cazul mașinilor de oraș în perioada tranziției energetice.
Un model de generație nouă, născut din Renaulution
Renault 5 E-Tech electric este o mașină diferită față de oricare alta. Pentru Renault Group, aceasta reprezintă strategia de redresare Renaulution, precum și reînnoirea industrială și direcția electrică a mărcii sale iconice.
Dezvoltat prin metode de lucru inovatoare, modelul de serie are toată magia și farmecul show-car-ului. A fost dezvoltat în doar trei ani, față de cei patru cu care ne-am obișnuit. Dotat cu tehnologie electrică și digitală și fabricat în întregime în Franța, va avea și un preț competitiv, începând de la aproximativ 25.000 EUR.
Pentru a obține acest rezultat pe segmentul mașinilor de oraș mici și accesibile, Grupul s-a bazat pe întreaga sa expertiză, în special cea a mărcii Renault, a Ampere, entitatea Grupului Renault specializată în vehicule electrice și software, precum și pe cea a Mobilize.
Pentru acest proiect, Grupul s-a bazat pe noua sa structură formată din multi-specialiști, creată pentru a ține pasul cu schimbările tehnologice din acest sector, printr-o abordare agilă, inovatoare și eficientă. De exemplu, Ampere a oferit mărcii Renault un avantaj competitiv incontestabil, prin dezvoltarea rapidă a unei platforme originale dedicate vehiculelor electrice mici, alături de un ecosistem industrial european puternic. Ca rezultat, Renault este capabil să dezvolte o nouă gamă de vehicule electrice atractive, în fruntea căreia se află astăzi Renault 5 E-Tech electric.
„Renault 5 E-Tech electric nu este o mașină ca oricare alta. Lansarea sa coincide cu o schimbare majoră de direcție făcută de milioane de europeni către un nou tip de mobilitate – electrică, conectată și durabilă. De asemenea, a declanșat transformarea Grupului Renault într-o companie auto de nouă generație. Pentru a dezvolta această mașină în doar trei ani în Franța, la cel mai înalt standard tehnologic, toate deciziile noastre au fost disruptive, iar organizația noastră mai agilă decât oricând. Am fost primii care au pariat pe o platformă 100% electrică pentru dezvoltarea unui automobil european de talie mică, pe optimizarea costurilor de-a lungul lanțului valoric, cât și pe relocarea ecosistemului industrial… Doar o mașină emblematică ar fi putut reuni echipele noastre în acest fel și ar fi putut mișca lucrurile în intern. În fața schimbărilor semnificative din industria noastră, această mașină deschide o nouă cale pentru Renault. Se află în epicentul efortului de reinventare a industriei europene ca reacție la concurența din est și din vest. Cu acest model, dovedim că producția în Europa, în Franța este cu adevărat posibilă!”
Luca de Meo, CEO Renault Group